21 Şubat 2014 Cuma

Gimsa






Olağan Gimsa gezmelerimde karşılaştığım bu yeni ürünler içimi kıpırdattı. Gimsa bunu hep yapar bana. Nice güzel mağazalar var. Hemen aklıma gelen English Home mesela, nevresim takımlarına aksesuarlarına bayıldığım. Yeni yastık kılıfları harika daha önce aldıklarımı tebessümle kullanıyorum. Ama Gimsa' nın ki herhalde çok yakınımda olması çeşit bol olması ve de ekonomiklik. Yani Gimsa benim için kullanışlı:) Fenerleri çok severim, bunlarıda çok beğendim. Birde klasik ikea fenerleri var onlarıda severim lakin görmekten sıkıldım heryerde karşına çıkıyor. Onları heryerde görmek doyuma ulaştırdı yani beni. Niyetim onlardan bir takım yapmaktı ama ben İkea ya gidicemde...Neticeyle onlar yıllar öncesinin zevkine gömüldü. Fincanlar ise özellikle türk kahvesi benim için bu aralar takıntı. Ve uzun bir koridor onlarla dolu:)
Kitaplar, ortalama bir beklentiyi fazlasıyla doyurur. Kırtasiyede öyle. Bu sıralar kızımın hikaye kitapları oradan. Özetle Gimsa da güzel şeyler oluyor. Unutmadan, Gimsa dan bir de kuş kafesi bekliyorum, dekoratif kuş kafesi:) Görüşmek üzere:) 





2 yorum:

  1. Gimsanın züccaciye bölümüne girince bende çıkamıyorum bir türlü çok güzel ürünler geliyor,gerçekten çokda ekonomik,
    ama bu demlikleri kaçırmışım,belkide Sincan gimsaya gelmemiştir,neyse bir ara tekrar uğrayayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi?Gerçekten güzel şeyler oluyor. Bu demlikler Batıkent Gimsa'da:)

      Sil