22 Mayıs 2013 Çarşamba

Süslü Kapılar

    Evlerin kapı süslerini, kompozisyonların giriş bölümüne benzeterim. Kompozisyonun giriş bölümü ne ise evlere açılan kapıların süslemeleride o!  Kompozisyonun giriş bölümünün yazının özetini, karakterini anlatması...Yuvaya açılan kapıların içerisi hakkında ipuçları vermesi.
 
Benim evime açılan kapının kapı süsü
 

İmaj: Çocuksu, çocuklu bir ev:)
Zaten çocuklu bir eve geçişten sonra evimin hakimi bu gibi objeler oldu. Elim hep çocuksu şeylere gider oldu. Esprili, sevimli, neşeli şeyler beni çeker oldu. Herhalde çocuklar büyüyünce feminen bir ortama sahip oluruz:) Çünkü ben bunun çocuklarla eşzamanlı olduğunu düşünüyorum.

Devam edelim
Birbirinden güzel ve farklı süslerimizi incelemeye...
 

 
Bunu bayramlarda yapıp kapıya assak güzel olmaz mı?



 



 
Bu yapmayı düşündüğüm bir uygulama, duru'nun atmaya kıyamadığım okadar çok ufak oyuncağı var ki...



 
 Okullarda çocuklarla birlikte yapılabilecek hoş bir çalışma...
 










 


 
Çok sevdim...





 




 
Vintage esintisi...farklı bir tasarım...
 





 
 İlham perilerimize güzel fikirler vermesi dileğiyle...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder