26 Eylül 2013 Perşembe

Duru'nun tanıma formu

En çok gözlerini severim Duru'nun. Hüznünü, mutluluğunu, hayal kırıklığını, sevincini, şaşkınlığını, anlamazlığını, hayranlığını, heyecanını, yalanını, aymazlığını, kaçamaklarını gözlerinde görürüm. Gözler ruhun aynasıdır derler ya ben de ruhunu gözleriyle elimde tutarım. Gözlerindeki ifade belirler çoğu zaman davranışımı. Yani beni Duru'nun ruhu şekillendirir. Saygı duyarım gözleriyle anlattıklarına, gözlerinde okuduklarıma...
 
Birde ellerini; tırnakları kıtır kıtır yenmiş ellerini, yumuk yumuk ellerini. Kalem tutuşunu oldum olası sevdim. Fırçaya aşinalığını destekledim. Mutfak aktivitelerine dahil olmak istemesini hep ellerini seyretmek için daha bir istedim. Anne galiba ben bu yemek işini hallettim diyişine bayıldım.
 
Yenmiş tırnaklarına sinir oldum. Ne yapabilirim neler yapabiliriz? dedim dedim durdum. Lakin bir şey yapamadım. o tırnaklar yenecek. Estetiğe önem veren duru, bakalım bunu nezaman yenecek?
 
Kararlılığından yıldım, inadından bezdim. Verdiğim sözü çoğunlukla ve çoğunlukla tuttum, tutamadığımdaysa açık kapısıyla izah ettim. Çünkü güvenmesi önemliydi. Annesine güvenmeliydi. Ondandır ki sözüme itimad eder. Umarım ki bu hep böyle gider.
 
Buralara nerden mi geldim.. Öğretmenin verdiği tanıma formundan.
Duru seni sevdim sevdim sevdim çok sevdim...
Gözümün ilk ağrısı.. seni düşündükçe içim sızlar...
 
 
24.09.2013
 

4 yorum:

  1. Duru için yazılan "duru" cümleleri sevdim. Ne hoş bir yazı bayıldım. Duru' ya ve size sevgiler.

    (Not: Yenen tırnaklar için acı oje deneyin işe yarıyor kızım küçükken benim de en büyük derdimdi. Ama o oje sayesinde çözdük sorunu. Şimdi büyüdü tırnağım kırılacak diye aklı gidiyor.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) çok teşekkür ederim nazik düşünceleriniz için. Acı ojeyi denedim malesef sonuç alamadım; acı diye diye yemeye devam etti. Ödül denedim ceza denedim olamadı. O kadar inatçı bir davranış ki bu - sizde yaşamışınız- artık akışına bırakmak durumunda kaldık, inşallah ilerde kendisi fark edip bırakıcak. Temennim bu. Sizin çözmenize sevindim. Benden ve duru dan kucak dolusu sevgiler:)

      Sil
  2. İyi akşamlar. Aslında en iyisini yapmışsınız. Dikkatleri onun üzerinden uzaklaştırmak lazım. Bir şey geldi aklıma manikür yapılmış tırnaklarınızı ya da internetten falan gösterip güzel cicili bicili ojelerle onu böyle bir şeye özendirmek de sonuç verebilir. Benim kızım sadece ısırır, koparır, tükürürdü bir gün annem demiş ki '-yeme tırnaklarını' bu sefer gerçekten yutmaya başladı. Biz ondan döndürdük. :) Bu kuzucukların yapmayacağı yok yani... :))) Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, nasıl ''duru duru'' anlatmışsınız!..Duru' nun tırnak yeme probleminin altında belki de bir mesaj vardır?Bir şey anlatmak istiyordur? Bir de burdan baksanız.Duru' ya ve size sevgiler.Bana da buyrun.http://gulizarinoyuncaklari.blogspot.com/









    YanıtlaSil