23 Nisan 2013 Salı

Çöplük

    Belki de tamamıyla ilk okuduğum kitap ' Çöplük '. Lise 1' e devam ederken edebiyat öğretmenimin zorunlu kitap okuma programıyla tesadüfen elime verdiği çöplük. Bu sayede tanıştım kitapların derinlikleriyle, beni özgürleştiren dünyalarıyla ve böylece gezdikçe gezdim ordan oraya. Çok sevdim okumayı ve bir dahada hiç bırakmadım.
 


 
    Çocukluk bu nedenle çok önemli(her nekadar geç kalmış olsam da) ve öğretmenler de çok önemli, ısrar etmesini bilen öğretmenler. Kızıma bilhassa dikkat ediyorum bu nedenle, bu engin dünya'dan mahrum kalmasın diye. Genelde bu yaş grubunda olduğu gibi o da şu an ilgiyle dinliyor, bakıyor, kendince okuyor.
     Kitapları sevince alışverişleride mutlu ediyor tabi. Özellikle üniversite döneminde ne para yatırdım der dururum kendi kendime. Bunlarda dün görüp şirinliklerine dayanamayıp duruya aldığım güzellikler.
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder