25 Nisan 2013 Perşembe

An fotoğrafları

    Duru'nun doğumundan beri tuttuğum bir defteri var. Önemli anlarını, bana tebessüm ettiren detayların yer aldığı, her yıl doğum günününde annesi ve babası olarak paylaşımlarımızı yazdığımız hatta kutlamada bulunanlar var ise onlarında ellerinde gezdirdiğimiz, düşüncelerini aktardıkları bir defter. Bunu ne için mi yapıyorum kendim için (kendi çocukluğuma bir öykünme) ve duru ilerde okusun diye. Ben severim böyle şeyleri kızım da sever mi bilmiyorum!
    Benim elimde çocukluğumdan kalan sadece dört fotoğraf var. Döner durur onlara bakarım, ne göreceksem diye:) O da babamın arkadaşından getirip aynı gün aynı anlarda çekilmiş fotoğraflar. Kızlarımın ki öyle olmasın koca bir arşiv kalsın istiyorum ellerinde. Fotoğraflar, defterler, bir blog ve daha üç yaşında kreşinden başlayan dökümanlar.

                             
                                                                   1 yaş doğumgünü



                                                                  2 yaş kayıplarda:)


                                                           3 yaş da arşivde kaybulmuş:)


                                                                            4 yaş


                                                                            5 yaş

                                                Nice yıllar birlikte kutlamak dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder